נראות שיווקית

היום אני רוצה לשתף אתכם איך תוכלו להקפיץ תמונה של המוצר שלכם, כך שתבלוט יותר ברשת.

כשאתם מעלים פוסט לפייסבוק למשל כדאי תמיד לשלב אותו עם תמונה מעולה שתמשוך את העיניים של מי שיכולים להיות הלקוחות שלכם.

היום אציג תמונה שצילמתי למעצבת התכשיטים הדס בר חיים.  להדס עסק ששמו Mamushika היא מוכרת תכשיטים לאמהות ובנות, שרשרת הריון, תכשיטי אופנה במגוון סגנונות. צילמתי לה פקשוטים, כלומר צילומי מוצר על רקע לבן נקי (תוכלו לקרוא על פקטוש כאן). הנה כמה דוגמאות:

צילום מוצרים על רקע לבן LUV Photography צילום מוצר על רקע לבן LUV Photography צילום תכשיטים על רקע לבןLUV Photographyצילומי תכשיטים על רקע לבן LUV Photography

אז כמו שאמרתי כשאתם מעלים פוסט לדף העסקי שלכם בפייסבוק חשוב שתקדישו גם בגרפיקה "מעניינת" ונכונה וכן תוסיפו משפט השראה שיגרום לאנשים לחשוב ולהרגיש ובעיקר להקדיש זמן לקרוא את הפוסט שלכם, שזאת המטרה שלנו בתוך מבחר הפוסטים שהגולשים נתקלים בהם מדי יום.

לקחתי את אחת השרשראות של הדס והתאמתי אותה לגודל שמומלץ להעלות לפייסבוק (900 על 600 או 1200 על 628). הוספתי לתמונה משפט שיכול לעורר רגש ועניין אצל הלקוחות שלה. הנה הבאנר:

צילומי מוצר לילך אוזן

המשפט "להוציא את הילדה שבך" הכוונה שברגע שאישה קונה לעצמה תכשיט חדש היא מתפרעת ומרוצה 🙂 ומרגישה כמו ילדה! בשילוב גרפיקה של ילדה שיושבת על השרשרת כמו על נדנדה. החשיבות היא כמו שאמרתי לגרום לנראות שיווקית נכונה ברשתות החברתיות. נראות שיווקית שתקדם את העסק שלכם ותגרום לו לבלוט.

מקווה שהפוסט הזה נתן לכם קצת השראה 🙂

לקריאה נוספת: צילום מוצר על רקע לבן

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן