"אבל אני לא פוטוגנית"

"אני לא פוטוגנית"

הפעם אני רוצה לשתף במשפט שאני שומעת לא מעט מפי לקוחות שמתקשרות אליי ומעוניינות בצילומי תדמית. הרבה משתפות אותי בין השאר בתחושות שלהן כלפי עצמן ואיך הן יוצאות בתמונות. יוצא לי הרבה לשמוע את המשפט "אני ממש לא פוטוגנית" או "הרבה אנשים אומרים לי שאני נראת טוב יותר במציאות".

אז חשוב לי לומר את דעתי – אין דבר כזה אדם לא פוטוגני גבר או אישה. לכל אחד יש את הזמן שלוקח לו להשתחרר ולהרגיש בנוח מול המצלמה. מניסיון זה לוקח כ-15-20 דקות. את משוכת המבוכה אפשר לעבור בעזרת הצלמ/ת. יש כל מיני טכניקות לגרום למצולמ/ת להרגיש בנוח ולהשתחרר. כך התמונות יוצאות יותר טבעיות והמסר שאתם רוצים להעביר בעזרת התמונות ימסר טוב יותר לצופים בתמונה.

מלבד המבוכה שיש לרובנו בתחילת הצילומים, יש גם דבר מאוד חשוב וזה זוית הצילום שמחמיאה לנו ביותר. בהתאם לתווי הפנים ומבנה הגוף אפשר למצוא את זוית הצילום שמחמיאה יותר עבור אותו גבר או אישה.

עוד אלמנט חשוב היא התאורה שבה משתמשים בכדי להאיר את המצולם. חשוב שהיא תהיי מחמיאה ולא תבליט "חסרונות" או "פגמים" שיש לנו ואנחנו מעדיפים שפחות יראו.

 

צילום לילך אוזן     DSC_5996edited-2     צילום לילך אוזן

בכל מקרה, חשוב מאוד להתכונן לצילומי תדמית מראש ולא לבוא פשוט בספונטניות לצילומים, אלא להשקיע מחשבה על איזה תמונות אנחנו רוצים, סגנון של תמונות, אווירה שאנחנו רוצים שתהיי בתמונה. כדאי לחשוב גם קדימה על איזה פוסטים למשל אנחנו רוצים לכתוב בחודשים הקרובים בדף העסקי שלנו למשל בפייסבוק, לפי זה להחליט מה יהיה בתמונות, באיזה לוקיישן הן יצולמו (בסטודיו או במשרד לדוגמה).

אם יש לכם עוד שאלות בנוגע לצילומי תדמית מוזמנים ליצור קשר 054-4268787 או lilachphoto@gmail.com

מקווה שעזרתי קצת 🙂

שלכם,

לילך

לקריאה נוספת: יום צילומי תדמית

 

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן