עריכת תמונות בצילומי תדמית

עריכת תמונות בצילומי תדמית

בצילומי תדמית מאוד חשוב להקפיד על עריכת תמונות אמינה. להבדיל מתמונות בצילומי אופנה וביוטי שרואים במגזינים, עריכת התמונות בצילומי תדמית היא יותר מתונה.

בצילומי תדמית חשוב מאוד לבדל את העסק שלך ואת מי שאת/ה מייצגים, התמונות צריכות להיות שיווקיות וכמובן מחמיאות. אבל כשמגיעים לעריכת התמונות חשוב לשמור על תמונות אוטנתיות, כלומר שתשארו אמינים לעצמכם.

היום כמעט כל הלקוחות שלנו מחפשים אותנו קודם כל ברשת, כדי לראות אותנו, מי אנחנו, איפה אנחנו נמצאים, איך החלל עבודה שלנו נראה וכו'. ולכן יש חשיבות גדולה שהלקוח הפוטנציאלי שפוגש את התמונה שלנו ברשת גם יזהה אותנו לאחר מכן בפגישה אישית פנים מול פנים. לכן אני מקפידה שהעריכה של התמונות תשאר קרובה למציאות, כלומר העריכה אינה מוגזמת. העריכה בצילומי תדמית היא בעיקר בהוצאת כתמים, פצעים, פגמים, הורדת כהויות מסביב לעיניים והדגשת תווי הפנים.

צילום תדמית LUV Photography   צילום תדמית LUV Photography   צילום תדמית LUV Photography

אני נתקלת לא פעם בתמונות בהן מוחקים מהפנים כל נקבובית נושמת 🙂 ולא כך זה צריך להיראות. תשארו נאמנים לעצמכם וכך הלקוחות שלכם ירגישו הרבה יותר בנוח ליצור איתכם קשר וכמובן שכך תשדרו הרבה יותר אמינות.

מקווה הפוסט הזה שימש אתכם לטובה 🙂

שלכם,

לילך

 

לקריאה נוספת: "אני לא פוטוגנית"

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן