טיפים לצילומי תדמית: ראיון עם נורית אלבוחר יועצת תדמית וסטיילינג

בצילומי תדמית בסטודיו נושא בחירת פרטי הלבוש של המצטלמים מאוד חשוב להשלמת התמונה הכוללת, בהתאם למקום בו מתקיימים הצילומים, אם זה בסטודיו, אצל הלקוח או בחוץ.
פניתי אל נורית אלבוחר, יועצת תדמית וסטיילינג בעלת העסק להתלבש נכון. להרגיש טוב. עם כמה שאלות רלוונטיות.

אודות נורית אלבוחר

צילומי תדמית
נעים מאוד, שמי נורית אלבוחר ולמעלה מ-5 שנים יועצת תדמית וסטיילינג לפי מודל מאמ"ת, בעלת העסק להתלבש נכון. להרגיש טוב.
נשואה ליובל ואמא ליעל, אמיר והילה המקסימים (כמובן 🙂 ). מאז ומתמיד הייתי מחוברת לאמנות, צבעים, יצירה ואחרי שנים בהייטק למדתי סטיילינג בשנקר ופשוט התאהבתי 🙂
מה שתפס אותי בנושא הלבוש זה היצירתיות, המחמאות 🙂 והפסיכולוגיה שמסתתרת מאחורי הבגדים, ההשפעה העצומה שיש לבגדים על ההרגשה שלנו, וגם על מי שצופה ומתרשם מאיתנו.
אחת מהשאלות שאני אוהבת לתת כחומר למחשבה – האם אתם מתלבשים איך שאתם מרגישים? או איך שאתם רוצים להרגיש?

בגדים הם לא סתם בגדים, הם ממש כלי, שפה שלמה, שכשלומדים איך להשתמש ולהעזר בה מתוך מודעות וידע, זה כלי מעצים ומקדם לכיוונים שאנחנו בוחרים. וזה מה שאני בעצם עושה. מלמדת את שפת הלבוש, מלמדת איך לחבר בין פריטים שונים כדי ליצור שיחה, קשר, ממש לדבר בלי מילים, דרך הבגדים.
במהלך עבודתי ראיתי שבעם אני מעניקה אומץ – אומץ להתנסות בדברים חדשים, אומץ לגלות על עצמנו דברים חדשים שלא ידענו שיש בנו, ובמיוחד אוהבת כשאומרים לי "איך לא חשבתי על השילוב הזה" / "בחיים לא הייתי חושב/ת שזה יחמיא לי" / "ההרגשה נהדרת". לכל גוף יש את הבגדים שמחמיאים לו, והאתגר שלנו למצוא את מה שמתאים גם לאישיות הייחודית שלנו.
בסופו של דבר מה שהכי חשוב, זה להרגיש טוב עם עצמנו, וכל השאר כבר מצליח.
מנחת הרצאות וסדנאות לארגונים ופרטיים להופעה ייצוגית וייחודית.
ייעוצים אישיים הכוללים שופינג בארון ו/או בחנויות, פנים מול פנים ואונליין באמצעות ווטצאפ וסקייפ.
אתר www.nuritart.com
פייסבוק https://www.facebook.com/NuritAlboherStyling4U/

נורית יועצת סטלינג על צילומי תדמית - LUV PHOTOGRAPHY

1. האם יש גוונים מסוימים שמתאימים לצבעי עור מסוימים?
אני באה בגישה קצת שונה, חושבת שבגדול כל צבע יכול להתאים, רק שיהיה בשילוב הנכון. למשל אני מאוד בהירה, ושנים אמרו לי שצהוב לא מחמיא לי, אבל ברגע שאני מתאפרת, ומשלבת אודם יותר דרמטי, כמו אדום ו/או עגילים בולטים בצבע זה יכול להיראות אחרת לגמרי.

2. איזה שילובי צבעים את בד"כ אוהבת ומעדיפה?
באופן אישי אני מאוד אוהבת שילובים לא צפויים, גם מבחינת צבעים וגם מבחינת שילובי סגנונות. לא חושבת שצריך לעשות הפרדה בין בגדי ערב לבגדי בוקר, אפשר ללמוד איך להתשמש בהם לאורך כל היום.
כל אחד מאיתנו הוא מיוחד, יש רק אחד כמותנו בכל העולם, ודרך ההופעה שלנו אנחנו יכולים להביע את זה. במקביל אנחנו ממלאים מגוון תפקידים, אז חשוב לקחת בחשבון את כל המרכיבים הללו.

אם זה במסגרת העבודה, אז כדאי שיהיה חיבור לתחום העיסוק שלך. לדוגמה, אם אני אוהבת להתלבש צבעוני, לא תמיד זה מתאים. למשל בהרצאה זה עלול להציק בעיניים לקהל ולהסיט את דעתם מההרצאה.
אם אני עוסקת בתחום טיפולי, לא מתאים ללבוש שחור, כי זה צבע שיוצר מרחוק.
מומלץ לקחת בחשבון לאן אנחנו הולכים? מה המסר שלנו? מה תחום העיסוק שלנו? ואז קל יותר להחליט מה ללבוש. לדוגמה, קל להרכיב לבוש בצבעים מונוכרומטיים, כלומר לבחור צבע אחד וללכת על כל גווניו. למשל מכנסיים עם הדפסים בגווני ירוק בשלוב חולצה בירוק בהיר וג'קט בצבע ירוק כהה.

3. באיזה לבוש את ממליצה להגיע לצילומי תדמית?
ממליצה לעשות עבודת הכנה עם הצלמת על הקונספט, איפה מצטלמים ועל איזה רקע בסטודיו או בלוקיישן אחר. למשל להצטלם על חולצה לבנה על רקע לבן זה לא מומלץ כי החולצה תבלע ברקע. אחרי שמחליטים על הקונספט מתכננים את הסטים של הלבוש וגם פה מאוד חשוב מה תחום העיסוק שלך ומה רוצים לשדר.
לא ממליצה לבוא עם טקסטורות של בדים צפופים, כמו נקודות או פסים דקים. או בדים מנצנצים שיפריעו לפלש.

4. עוד המלצות לקראת צילומי תדמית?
חשוב לא להתחפש לצילומים, לשמור על אותנטיות, ולזכור שהצילומים האלה ישמשו אותנו רבות בכל מקום באינטרנט או בחומרים שיווקיים מודפסים שאנחו מחלקים בפגישות פנים מול פנים או בכנסים וארועים.
בעלי עסקים משקיעים בבחירת מאפרת טובה, צלמת מקצועית, ולפעמים לא מודעים לכך שיש גם משמעות לבחירת הבגדים המתאימים. שווה להשקיע עוד קצת אבל לזכור שזאת השקעה לטווח ארוך שתשמש אתכם רבות.

לקריאה נוספת: איך להצטלם נכון?

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן