רעיון מגניב למתנה ללקוחות שלכם!

השנה הרבה התלהבו מהיומן החדש שלי 🙂 הדפסתי יומן שהכריכה שלו היא קובץ של תמונות שצילמתי שאני מאוד אוהבת. התמונה למטה צולמה מהנייד.

יומן

אפשר כמובן לחשוב על רעיונות אחרים שאפשר לעשות איתו כמו למשל לתת ללקוחות שלכם במתנה לשנה החדשה, ובכריכה לשים תמונות עם משפטי השראה אם את מהתחום הטיפולי. אפשר גם כמובן להשתמש בו לצרכים עסקיים או אישיים. אם יש לך קליניקה את יכולה לשים בו תמונות מקצועיות של הקליניקה שלך בצירוף תמונות נוספות שמייצגות את העסק שלך. תחשבו איך הוא יכול לשמש אתכם עוד מבחינה שיווקית. אני יודעת שרובינו משתמשים ביומן של הסמארטפון, אבל לי אישי היומן של פעם הרבה יותר נוח וכיפי 🙂 (ואני בטוחה שיש עוד הרבה שחושבים כמוני).

ואם בכל זאת לא בא לכם על יומן של פעם 🙂 אתם יכולים להדפיס על כריכה של מחברת שרושמים בה רעיונות, מחשבות, הערות, סיכומי פגישה ועוד..

מקווה שאהבתם 🙂

לשאלות ובירורים ניתן ליצור איתי קשר ב- lilachphoto@gmail.com

לילך

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן