צילומי תדמית לחברות וארגונים עם לילך אוזן

זה הזמן להתחדש בצילומי תדמית מקצועיים לצוות המנצח שלכם!

לתיאום יום צילום צרו קשר עכשיו:

מגוון אפשרויות לצילום
תדמית ואווירה בחברה

צילום תדמית של צוות ההנהלה לאתר החברה

תמונות תדמית אישיות

על רקע בהיר או אפור כהה

צילומי אווירה של עובדים בחברה

צילום תדמיתי לעובדי החברה

במגוון לוקיישניים במשרדי החברה

צילומי תדמית ואווירה לחברות ואירגונים

צילומי אווירה במשרד

בחדרי ישיבות, במשרדים ובמרחבי הפנאי

תמונות תדמית מקצועיות:
לא Nice To Have
אלא Must Have

עידן הדיגיטלי של היום, המפגש הראשון בינכם לבין לקוחות פוטנציאליים לרוב נוצר אונליין. אם באתר שלכם מוצגות תמונות חובבניות ו/או לא אחידות של המנהלים ועובדי החברה, הדבר בהחלט עלול להקרין לרעה על טיב המוצר או השירות ולפגוע במוניטין של העסק.

אנחנו כבר יודעים שצילומי תדמית או פורטרט מקצועיים הם דבר הכרחי לכל עסק ו/או חברה שמחפש חשיפה אפקטיבית במגוון אפיקי השיווק הדיגיטליים. גם כי יש להם תרומה מכרעת למקצוענות שאתם משדרים וגם כי לנוכחות ויזואלית חזקה ונכונה באינטרנט יש כוח למשוך אליכם לקוחות חדשים, לבנות אמון ואמינות וליצור תדמית מנצחת לעסק.

היי, אני לילך 🙂 

לילך אוזן צלמת

אני לילך אוזן ומזה עשור אני מתמחה בצילומי תדמית ופורטרט מקצועיים עבור חברות, משרדים ועסקים: חברות ביטוח ופיננסים, משרדי עורכי דין, יועצי השקעות, שמאיים, רואי חשבון, סטארטאפים והייטק, אדריכלים, מעצבי פנים, מטפלים, רופאים ועוד תחומים רבים ומגוונים.

אני מזמינה גם אתכם ליצור איתי קשר ויחד נבטיח שהחברה שלכם תשדר מקצוענות, אמינות
ומובילות לכל אורך ורוחב הנכסים הדיגיטליים שלכם.

לתאום יום צילום צרו קשר עכשיו:

איך עובד התהליך איתי?

הכל בעצם מתחיל בך ובכם. למעשה, מהרגע שעולה אצלכם ההבנה בצורך ובחשיבות של צילומי תדמית. משם, בתקווה, תגיע שיחת הכרות ראשונית בה אני אשמע יותר עליכם ואתם עלי. כשאתם יוזמים שיחת טלפון איתי ישר הסקרנות שלי גואה, מיד הגלגלים שלי במוח מתחילים לחשוב- מי בעצם משוחח איתי? איך אוכל לעזור לאותו עסק, ארגון או חברה לשווק להראות הכי טוב שאפשר? איזו מחלקות אני עומדת לצלם? כיצד נצליח יחד להוציא את תמונות התדמית הכי מנצחות ומדויקות שיבליטו את הלב הפועם של הארגון שלכם- הרי הוא העובדים. ובמקביל, תמונות שיציגו את החברה שלכם באור הטוב ביותר – דו משמעי 🙂

בשלב הבא, נפגש לשיחת זום קצרה ממנה נצא עם תוכנית מסודרת לאיך עומד להראות היום שלנו. כמה סשנים נצטרך (לרוב על פי כמות המצטלמים ו/או לאיזה צורך ישמשו התמונות), איך כדאי להתכונן, איזה בגדים להכין וכמובן, כמה תמונות (כולל ערוכות) תקבלו לשימושכם בסוף התהליך.

באפשרותי לצלם עד כמה עשרות אנשים שונים ביום צילום מרוכז אחד כדי שתפיקו את המקסימום מהיום המיוחד הזה.

אני מגיעה לכל חברה, בכל הארץ, עם הסטודיו המקצועי הנייד שלי שכולל את כל הציוד מא' ועד ת': רקע נייד, פלאשים מקצועיים, מרככי אור וכל מה שנצטרך בכדי ליצור תמונות תדמית מקצועיות עבורכם. יחד, נגיע לתוצאות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר, שגם אני, ובעיקר אתם, תתגאו בהן. תמונות חדשות ועדכניות שישרתו אתכם למכלול הנרחב של המדיות השיווקיות של היום: החל מאתר האינטרנט של החברה, דרך פרופילים אישיים במדיות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין) וכלה באפליקציות כדוגמת אינסטגרם ועוד.

כאופציה, אני מעניקה גם שירותי איפור ו/או סטיילינג על פי דרישה.​​

קצת דוגמאות…

היתרונות של צילומי תדמית במשרדי החברה

check-mark-icon.svg

שיפור תדמית הארגון:

צילומי תדמית מקצועיים יכולים לתרום רבות לשיפור תדמית הארגון כלפי לקוחות, משקיעים ושותפים עסקיים. תמונות איכותיות של עובדים מחייכים ומקצועיים יוצרות רושם ראשוני חיובי, משדרות תחושה של אמינות וביטחון ומעידות על ארגון חזק ומתקדם. למשוך כישרונות מובילים לחברה, שכן הם עשויים לראות בחברה מקום עבודה מקצועי ואטרקטיבי.

חיזוק תחושת השייכות:

צילומי תדמית משותפים יכולים לחזק את תחושת השייכות והגאווה של העובדים כלפי הארגון. השתתפות בצילומים יחדיו יוצרת תחושה של קהילה, מחזקת את הקשר בין העובדים ומעלה את המוטיבציה שלהם. בנוסף, צילומי תדמית יכולים לגרום לעובדים להרגיש מוערכים על ידכם, מה שיכול להגביר את המורל ואת שביעות הרצון בעבודה.

שיפור התקשורת הפנים-ארגונית:

צילומי תדמית יכולים לשמש ככלי יעיל לשיפור התקשורת הפנים-ארגונית. ניתן להשתמש בהם כדי להציג עובדים חדשים, להכיר חברי צוות מחלקות שונות, לחגוג הישגים משותפים ולעודד שיתוף פעולה בין מחלקות.

כלי שיווקי יעיל לקידום פעילות הארגון:

ניתן להשתמש בצילומי תדמית באתר האינטרנט, ברשתות החברתיות, בחומרים שיווקיים מודפסים ועוד. תמונות איכותיות וידידותיות לעין מושכות תשומת לב, מעבירות מסר בצורה יעילה וגורמות לאנשים לחיבור עם הארגון.

הנצחת רגעים מיוחדים:

צילומי תדמית יכולים לשמש כהנצחה של רגעים מיוחדים בחיי הארגון, כגון אירועים, השקת מוצרים חדשים, חגיגות יום הולדת ועוד. תמונות אלו יכולות לשמש כזיכרון עבור העובדים ולהוות חלק מההיסטוריה של הארגון.

גיוס עובדים חדשים:

צילומי תדמית מושכים יכולים לשמש כחלק ממאמצי גיוס עובדים חדשים. תמונות אלו יכולות לתת למועמדים פוטנציאליים הצצה אל תוך תרבות הארגון, סביבת העבודה וצוות העובדים, וכך לעודד אותם להגיש מועמדות.

והאמת יש עוד מלא, אבל נעצור כאן 🙂

סקרנים לשמוע עוד? השאירו לי הודעה ואחזור אליכם במהירות הקליק:

דילוג לתוכן