צילום פקשוט
צילום מוצר פקשוט הוא צילום עם רקע אחיד ונקי שעליו אנחנו מניחים את המוצר ומצלמים אותו.
זהו צילום מאוד נקי ומסודר שבא להבליט את המוצר באופן ברור. על הצילום להיות חד בכל חלק של המוצר בכדי שכשגולש משתמש בזכוכית מגדלת יוכל לראות מקרוב את פרטי המוצר ולהתרשם ממנו.
בהרבה פעמים מרטשים את המוצר ויוצרים סביבו רקע שקוף או לבן יש אפשרות גם להוסיף הצללה או השתקפות לפי רצון הלקוח.ה במקרים אחרים אפשר לבחור רקע בצבע מסוים ולצלם את כל המוצרים על אותו רקע בכדי ליצור אחידות וסדר באתר וכך לאפשר לגולש למצוא בקלות את המוצר שהוא מחפש או רוצה לקנות.
בתמונות של צילום פקשוט משתמשים בדרך כלל בחנויות מקוונות, באתרי איקומרס, בקטלוגים. אם ריטשנו את המוצר והשארנו את הרקע מסביבו שקוף יהיה ניתן לשתול אותו בכל מיני תמונות ורקעים שונים.
צילום אווירה
צילום אווירה הוא צילום של המוצר עם חפצים ו/או אנשים מסביבו. צילום אווירה נקרא גם צילום לייף סטייל בא להדגים ולהמחיש את השימוש במוצר. צילום אווירה דורש מחשבה ותכנון מראש:
- אילו חפצים נכניס לתמונה?
- מה הרגש שיועבר בתמונה?
- אילו צבעים?
- אילו זוויות?
מומלץ להשתמש בשירותי סטיילינג. ברוב הפעמים לסטייליסטי.ת יש סטוק שלם של אקססוריז שהם יוכלו להביא איתם לצילומים, כמובן בהתאם לקו שנבחר למותג, וכן ניסיון רב בלעצב את המוצר והאקססוריז איתו.
צילום אווירה בא להעביר רגש לצופה בתמונה, רגש שיניע אותו להתחבר אליו. בצילום לייף סטייל חשוב גם להיות יצירתיים כדי לבלוט בין כל התמונות הרבות שיש ברשת.
בתמונות אווירה משתמשים בדרך כלל:
- כתמונות משניות לצילום פקשוט באתר איקורמרס
- פוסטים אורגנים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק ופינטרסט
- באנרים באתר
- מודעות ממומנות