כשהטלפון שלך לא מפסיק לצלצל, הלקוחות מבקשים רק אותך!

כשהטלפון שלך לא מפסיק לצלצל, הלקוחות מבקשים רק אותך, והעתיד מלא בהזדמנויות מרגשות לצמיחה – כנראה שיש לך תמונות שעושות בשבילך את העבודה!

אם יצירה היא העסק שלך, בין אם איפור, עיצוב שיער, תכשיטים או אופנה וחשוב לך להגיע לקהלים הנכונים לך, לגעת באנשים, לרגש עם האומנות שלך ולהרוויח ממנה בכבוד, כדאי שיהיו לך צילומים מקצועיים שמבטאים בדיוק את זה.

אני מזמינה אותך ליום צילומים ששם את הכישרון שלך במרכז והופך אותו לפורטפוליו מנצח בעזרת:

*אפיון אישי – פגישת אפיון לקוח יחד איתי על מנת להבין מהם הצרכים שלך, מהי הייחודיות, ומהו הבידול שיעשה את כל ההבדל.
*לוח השראה – בכדי לדייק את החזון שלך נבנה קולאז' ממגוון חווייתי ואקלקטי של תמונות, שכולן יחד ישמשו כהשראה שלנו במהלך יום הצילומים.
*מאגר מקצועי משלים – קישור ישיר אל אנשי המקצוע הטובים והמתאימים ביותר בתחומי האיפור, סטיילינג, דוגמנות, עיצוב שיער ועוד, אשר יכולים להשלים לך את החזון.
*סינון קפדני – אני עוברת עבורך על כל הצילומים ובוחרת את התמונות החזקות ביותר שיעברו עיבוד ועריכה – חיסכון אדיר של זמן עבורך!
*תוצאה עשירה ומרשימה – עשר תמונות נבחרות לאחר עיבוד ועריכה מקצועיים מותאמות לצרכי פרסום ויח"צ ולקטלוגים.
וזה עוד לא הכל..יש גם בונוס – בנוסף לתמונות הנבחרות אני נותנת לך במתנה עוד כ- 200 קבצי תמונות הכוללים צילומים של מאחורי הקלעים ותיעוד מהלך העשייה לאורך יום הצילומים, אשר יוכלו לשמש אותך למטרות שיווק ופרסום.

צילומי קטלוג אופנה - LUV Photography
צילום תדמית, צילומי תדמית, לילך אוזן

לקריאה נוספת: מה זה צילומי תדמית

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן