מה ההבדל בין צילום פקשוט לצילום אווירה?

צילום פקשוט

צילום מוצר פקשוט הוא צילום עם רקע אחיד ונקי שעליו אנחנו מניחים את המוצר ומצלמים אותו.

זהו צילום מאוד נקי ומסודר שבא להבליט את המוצר באופן ברור. על הצילום להיות חד בכל חלק של המוצר בכדי שכשגולש משתמש בזכוכית מגדלת יוכל לראות מקרוב את פרטי המוצר ולהתרשם ממנו.

צילום מוצר קרם לחות על רקע לבן
צילום פקשוט קרם לחות של עדי תם

בהרבה פעמים מרטשים את המוצר ויוצרים סביבו רקע שקוף או לבן יש אפשרות גם להוסיף הצללה או השתקפות לפי רצון הלקוח.ה במקרים אחרים אפשר לבחור רקע בצבע מסוים ולצלם את כל המוצרים על אותו רקע בכדי ליצור אחידות וסדר באתר וכך לאפשר לגולש למצוא בקלות את המוצר שהוא מחפש או רוצה לקנות.

בתמונות של צילום פקשוט משתמשים בדרך כלל בחנויות מקוונות, באתרי איקומרס, בקטלוגים. אם ריטשנו את המוצר והשארנו את הרקע מסביבו שקוף יהיה ניתן לשתול אותו בכל מיני תמונות ורקעים שונים.

צילום אווירה

צילום אווירה הוא צילום של המוצר עם חפצים ו/או אנשים מסביבו. צילום אווירה נקרא גם צילום לייף סטייל בא להדגים ולהמחיש את השימוש במוצר. צילום אווירה דורש מחשבה ותכנון מראש:

  • אילו חפצים נכניס לתמונה?
  • מה הרגש שיועבר בתמונה?
  • אילו צבעים?
  • אילו זוויות?
צילומי לייף סטייל למוצרים של עדי תם
צילומי לייף סטייל למוצרים של עדי תם

מומלץ להשתמש בשירותי סטיילינג. ברוב הפעמים לסטייליסטי.ת יש סטוק שלם של אקססוריז שהם יוכלו להביא איתם לצילומים, כמובן בהתאם לקו שנבחר למותג, וכן ניסיון רב בלעצב את המוצר והאקססוריז איתו.

צילום אווירה בא להעביר רגש לצופה בתמונה, רגש שיניע אותו להתחבר אליו. בצילום לייף סטייל חשוב גם להיות יצירתיים כדי לבלוט בין כל התמונות הרבות שיש ברשת.

צילומי אווירה למוצרי קוסמטיקה טבעית של עדי תם
צילומי אווירה למוצרי קוסמטיקה טבעית של עדי תם

בתמונות אווירה משתמשים בדרך כלל:

  • כתמונות משניות לצילום פקשוט באתר איקורמרס
  • פוסטים אורגנים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק ופינטרסט
  • באנרים באתר
  • מודעות ממומנות
 
יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ? מוזמנים ליצור איתי קשר 054-4268787
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן