הכנה לצילומי תדמית שלך

לפעמים פונות אליי נשים שמשתפות אותי עד כמה קשה להן להצטלם והגיע הרגע שהן זקוקות לתמונות מקצועיות של עצמן כי הן העסק, אבל מאתגר להן מאוד לעמוד מול המצלמה ולחשוף את עצמן וגם לראות את התמונות שלהן, כי יש להן לא מעט ביקורת על המראה שלהן. אין ספק שיש צורך בהכנה לפני שמגיעים לצילומים. אני משוחחת איתך על ההיבט העסקי וגם על ההיבט הרגשי.

בהיבט העסקי אנחנו מדברות על קהל היעד של העסק שלך, לאיזה לקוחות את פונה. מה המסרים שאת רוצה להעביר בתמונות. מה חשוב לך שהלקוחות הפוטנציאליים שלך ידעו עלייך, על העשייה היום יומית שלך ועל העסק שלך. בהיבט הרגשי, שהוא לא פחות חשוב אנחנו מדברות על דברים שיכולים לאתגר אותך במהלך הצילומים, דברים שאת פחות אוהבת בעצמך, על החלקים שאת אוהבת בעצמך. אשאל אותך כמה שאלות שיגרמו לך להיות שיותר מודעות בנוגע לעצמך.

התהליך הזה נולד, כי יש חשיבות משמעותית איך אנחנו מגיעות לצילומים, האם אנחנו מגיעות עם בטחון עצמי ואנרגיות טובות בנוגע לעצמנו ולחיים שלנו? או האם יש מקומות שאנחנו עוד צריכות להעצים על מנת להרגיש שלמות עם מי שאנחנו?

כחלק מההכנה לצילומי התדמית שלך, יש לי תרגיל קצר ואפקטיבי שאני רוצה לשתף אתכן בו. בכל פעם שאתן עוברות ליד מראה, הסתכלו על עצמכן ותגידו ממש ישר מהלב "אני אוהבת אותך" ותעמיקו לומר: אני אוהבת את העיניים שלי או את השיער שלי או כל דבר אחר שאתן אוהבות אצלכן. לומר את הדברים האלה בחיוך ובאמת להתכוון אליהם. מטרת התרגיל היא להתבונן בעצמך, לחזק את הביטחון העצמי שלך, לאהוב את עצמך ולהתחבר לנשיות שלך.

תמונה שלך היא בעצם מראה של עצמך, השתקפות של עצמך. באמצעות המצלמה אני מלמדת אותך להראות את מה שאת רוצה, את מה שאת אוהבת בעצמך.

אנחנו הכי זורחות ויפות כשאנחנו עושות מה שאנחנו אוהבות ואני כאן לתעד את הרגעים האלה שלך כשאת זורחת ומפיצה אור מסביבך.

אני כאן בשבילך, בואי נדבר על ונתכנן יחד את צילומי התדמית החדשים לעסק שלך.

לילך: 054-4268787
LUV Photography

צילומי תדמית - לילך אוזן

לקריאה נוספת: לאהוב את עצמך בתמונות

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן