LUV DAY – יום צילומי פורטרט ותדמית

בקרית אונו התקשרו 054-4268787

יום צילומי תדמית מתוך אהבה עצמית. המודעות לחשיבות העצומה של תמונות תדמית ברשתות החברתיות גדלה באופן קבוע. תמונות מקצועיות, איכותיות ומקוריות יגרמו לקהל הגולשים להתעכב עוד רגע על הפוסט שלך ויניעו אותם להעדיף אותך על פני המתחרים.

היום, רוב רובם של ציבור הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים אנשי שירות ומקצוע ברשת. אם זה דרך פוסט בפייסבוק ששואל למשל אם מישהי התנסתה במדקרת סינית המתמחה בהריון או אם חיפוש בגוגל אחר מדקרת להריוניות – וכשזה קורה, רצוי שהדף העסקי או האתר שלך יקושטו בתמונות איכותיות שמעבירות את המסר באופן מדויק וקולע.

במיוחד נכון הדבר אם אתם עסק בתחילת דרכו. אז נכון, לא תמיד פשוט לנו להשקיע על שיווק בהתחלה. אנחנו חושבים: רגע, אבל עוד לא הרווחתי מספיק כדי להוציא כסף על שיווק, פרסום וכו' – אבל זה בדיוק העניין! כל עסק, ולא משנה גודלו, חייב לשווק עצמו כל הזמן כי זה מה שישמור עליו חי, פעיל ובתודעה. אם לא נשווק לא יגיעו לקוחות, אם לא יגיעו לקוחות, לא יהיו הכנסות- זה פשוט מאוד!

בדיוק בשבילך יצרתי את לאב דיי – יום צילומי תדמית דינאמי, גדוש בכיף ויצירה ובמחיר שווה לכל כיס ולכל עסק שבו אייצר עבורך מאגר תמונות מקצועיות לעסק שלך.

להרשמה וקבלת פרטים נוספים:

שאלות נפוצות:

למי מיועדים הצילומים?
לעצמאיים שזקוקים להרחיב את מאגר התמונות השיווקיות שלהם, שרוצים לרענן את תמונות התדמית שלהם. לשכירים שזקוקים לתמונות פרופיל טובות ומקצועיות לרשתות החברתיות, ללינקדאין ולכתבות.

האם תהיה לי פרטיות במהלך הצילומים?
כן, בזמן שהצילומים שלך, המצולם הבא יתאפר בחדר נפרד בכדי לשמור על הפרטיות שלך.

האם הצילומים כוללים איפור מקצועי?
כן! אני מאמינה שאם משקיעים במשהו, אז עד הסוף וזה כולל מאפשרת מקצועית.

מה משך הצילומים?
משך הצילומים יהיו כמשך חבילת צילומים בסיסית – שעת צילומים.

כמה זמן לפנות בלו"ז שלי לצילומים באופן כללי?
בין שעה וחצי לשעתיים כולל איפור.

איך מתכוננים לצילומים?
איתי, צילומים זה לא קליק וגמרנו. ראשית אנו נקיים שיחה מעמיקה על מהות העסק והעשייה שלך. נדבר על מה מבדל אותך מהאחרים ונייצר "לוח השראה" אישי שישמש לנו כהשראה לסשן הצילומים שלך וכדי להגיע לתוצאות האופטימליות באשר לנראות ולמסרים שחשוב להעביר בעזרת הצילומים.

מה עושים אם אני נבוכה בעת צילומים?
לכן אנחנו מקיימים שיחה טלפונית שתפקידה לקרב בנינו, להכיר טוב יותר ולהכין אותך רגשית לצילומים.
במהלך הצילומים אני משתמשת בטכניקה מרגיעה המשלבת שיחה ודמיון במידת הצורך. וגם השיחה הטלפונית לפני הצילומים יש בה כדי לסייע לתהליך ההתגברות על מחסומים ולהביא לתחושת נוחות ונינוחות.

ואם אני לא פוטוגני/ת?
מניסיוני, אין דבר כזה אדם לא פוטוגני. הכל עניין של זווית הצילום, העמדה מחמיאה ותאורה נכונה וכן הכנה רגשית לצילומים שאני עושה לכל אחד מהמצולמים שלי בכדי שהתמונות ייצאו מדויקות ככל האפשר.

האם ניתן להצטלם פחות זמן ובעלות מופחתת?
בלאב דיי לא ניתן לקבוע סשן של פחות משעה מאחר ועל פי ניסיוני זה מינימום הזמן הנחוץ על מנת להגיע לתוצאות טובות ובנוסף- מחיר ההנחה כבר גלום בסשן. כשהמטרה שלך היא לצאת עם מאגר עשיר של תמונות, כולל סטים שונים של ביגוד, חשוב להקדיש את מינימום הזמן לכך. זאת ועוד, מניסיוני לכל מצולם לוקח לרוב בין 15-20 דקות להרגיש נינוח ו"להפתח" למצלמה.
לתשומת לבך:
LUV DAY נועד ל-4 מצולמים מינימום באותו היום. אם מאיזושהי סיבה לא ירשמו מספיק אנשים, התאריך יידחה למועד אחר שבו ירשמו לפחות 4 משתתפים.

תנאי תשלום:
בכדי לשמור את מקומך בפלאש דיי יש להירשם מראש ולשלם דמי מקדמה בעלות של 200 ₪.

תנאי ביטול:
עד 7 ימים ממועד הצילומים: החזר מקדמה מלא
פחות מ-7 ימים לפני מועד הפלאש דיי: החזר 50% ממקדמה וזיכוי של 100 ₪ ללאב דיי הבא, ללא אפשרות להחזר

מה עלות?
LUV DAY עולה 1,150 ₪ והוא כולל:
• שיחה מקדימה איתי בכדי לתכנן ולדייק את הצילומים
• איפור מקצועי עם תמי מרגלית (אורך כחצי שעה)
• סשן צילומים מקצועי של שעה
• מקבלים 50 קבצים של תמונות לפחות
• מתוכן 10 תמונות ערוכות בפוטושופ על פי בחירתך

יש לך עוד שאלות? מוזמנים להיכנס לאתר או לעמוד הפייסבוק שלי ואפילו אשמח לשוחח בטלפון להיכרות אישית יותר 054-4268787.

אניטה יבין
אניטה יבין
מנהלת מדיות חברתיות
קרא עוד
לילך הנפלאה! לפני כמה שבועות באנו אליך לצילומי תדמית למדיה החברתית, אני ועוד חברה. העברנו אתך יום של כייף, צחוק ועל הדרך יצאנו עם ערמה של תמונות סופר מוצלחות לשימוש ברשתות החברתיות. אני אדם שהכי לא אוהבת להיות מול המצלמה, החיוך תמיד יוצא דבילי, ואני מרגישה הכי לא נינוחה... סיפרתי לך על החשש וסחבתי איתי אחראית על הצחוק... וואוו איך זרמת איתי! תפסת אותי ברגעים הכי טבעיים והכי נינוחים שהיו לי, בעיקר כשלא שמתי לב.. את ותמי המוכשרת שאיפרה אותי באופן מושלם!!! הפכתן את היום הזה לחוויה אחת גדולה (חוץ מבחירת התמונות שמרוב שהיו לי כל כך הרבה מוצלחות היה לי קשה לבחור מה הולך לעריכה) אני מודה לך מכל הלב על חצי טיפול פסיכולוגי ויום צילומים אחד מושלם!!! תודה תודה תודה!!! ❤️❤️❤️
מאירה ברנע
מאירה ברנע
סופרת
קרא עוד
אני שונאת שונאת שונאת להצטלם ובאתי עם מצב רוח רע ובלי חשק. מהרגע שלילך פתחה את הדלת עם החיוך והרוגע שלה, התחיל הקסם. צלמת סופר מקצוענית, הצליחה להוציא ממני את המיטב ויצאו תמונות נהדרות. ממליצה על לילך בחום. זו פעם שניה שאני משתמשת בשרותים שלה ויודעת שלא האחרונה. חמישה כוכבים.
שירלי שלום כהן
שירלי שלום כהן
שומעת הקול
קרא עוד
הייתי בצילומי תדמית אצל לילך המקסימה. מעבר לזה שנהנתי מאוד. לילך צלמת מקצועית, ששמה לב לכל פרט, והכי חשוב לה שהלקוחה תצא מרוצה. ממליצה בחום
הקודם
הבא
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן