צילום לאתרי הכרויות ולרשתות החברתיות

אתרי הכרויות הם אחד האמצעים הנפוצים ביותר לפתוח קשר עם אנשים חדשים. ואם לא ידעת את זה כבר- התמונות שלך הן "ה"רכיב החשוב ביותר ליצירת רושם ראשוני מנצח. היום, כשיש כל כך הרבה בחירות, אפשרויות והזדמנויות אונליין, יש סיכוי מעולה שהתמונות שלנו ישפיעו על ההחלטה של הצד השני האם ליצור עמך קשר או לעבור הלאה.

גם הרשתות החברתיות, כמו פייסבוק ובעיקר אינסטגרם, כבר הפכו מזמן לאתרי הכרויות לכל דבר. כאן, מעבר למראה, לאנשים חשוב להתרשם גם מהיום יום שלכם, ממה אתם אוהבים לעשות, ולהתבונן ולחקור לפני שהם מחליטים לפנות אליכם.

צילומי תדמית לאתרי הכרויות

לכן, אם אתם מחפשים אהבה חדשה, ונשענים רבות על אתרי הכרויות ומדיה חברתית לשם כך, צילומי תדמית למטרת הכרויות חשובים מאוד ויש לקחת בחשבון כמה דברים לפני שניגשים להצטלם.

ראשית, חשוב בעיני שהתמונות יהיו לא רק "מקצועיות" אלא ישדרו גם אותנטיות וטבעיות. אני ממליצה להצטלם במקומות שאתם מתחברים אליהם, בעיקר בחוץ ופחות בסטודיו. בטבע, בפארק, בבית קפה, אפילו בסלון ביתכם. עדיף גם להצטלם באור טבעי מאשר בתאורת פלאש.

זכרו שתמונת הפרופיל היא הדבר הראשון שאנשים רואים. וכאן ההזדמנות שלכם ליצור רושם ראשוני מנצח ולהציג את עצמכם באופן המרשים והמושך ביותר. צילום מקצועי לאתרי ההיכרויות יעזור לכם להבליט את הצדדים הטובים ביותר שבכם- גם במראה, וגם אישיות.

מכך, חשוב למצוא צלמ.ת מקצועיים שיתכננו יחד איתכם את הצילומים מבחינת מיקום, לבוש, והעמדה מחמיאה, והכל ללא לחץ ועם המון סבלנות.

תמונה לאתרי הכרויות

גם לאתרי הכרויות וגם לרשתות חברתיות חשוב שיהיה מבחר מגוון של תמונות בסטים שונים של לבוש ובסיטואציות שונות בכדי להראות את מגוון הצדדים שלכם. שלבו גם תמונות פנים ותמונות גוף.

אני ממליצה שבנוסף לתמונות בהן אתם מיישרים מבט למצלמה, שלבו גם תמונות שאתם מביטים לכיוונים שונים. זה ייראה יותר טבעי, פחות מאולץ וכחלק מהיום יום שלכם. תוכלו גם לבחור לשלב דברים מהעולם שלכם. לדוגמה, אם אתם אוהבים בעלי חיים ורוצים למצוא בן או בת זוג דומה, הצטלמו בחלק מהתמונות עם חיית המחמד שלכם. אם אתם אוהבי טבע וטיולים- הצטלמו בטבע וכו'.

עוד טיפ: ממליצה לא לעלות תמונות עם משקפי שמש מאחר וזה יוצר ריחוק עם מי שמביט בכם.

אם אתם מעלים תמונות ערוכות לאתרי הכרויות, זכרו גם שם לשמור על אותנטיות ועל "נאמנות למקור". ניתן להעלות תמונות שעברו עריכה עדינה ומשדרגת, אך לא תמונות שמשנות אתכם בצורה משמעותית מאחר וזה יגרום לחוסר אמינות ואף לאכזבה של הצד השני בעת הפגישה במציאות.

אם יש לכם שאלות אל תהססו ליצור עימי קשר 054-4268787. בהצלחה!

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן