צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים שלא כולנו מוכנים אליהם. מי שכן, חווה ריפוי משמעותי בחיים.

צילום תדמית בסטודיו

מה זה צילום רגשי בעיניי?

צילום רגשי זאת דרך לפתוח ולהציף כאב, קושי או אמונה שיש לנו מול תהליך הצילום ותמונות של עצמנו. 

הרעיון בצילום רגשי הוא לתת לכל מה שמעסיק אותנו או שמפריע לנו, עצור בנו או מה שעושה לנו לא טוב סביב צילום, מצלמה ותמונות בעיקר של עצמנו – לצאת מתוכנו ולקבל ביטוי באמצעות מילים, שיחה, התבוננות וצילום.

מה קורה במהלך המפגשים?

במפגש הראשון נכיר אחת את השנייה וגם את המצלמה 🙂 לא תמיד אצלם במפגש הראשון אבל ייתכן שכן. הכל תלוי איך ירגיש לך. במהלך המפגש נשוחח תוך כדי טיול במקום נעים ונדבר על נושאים שקשורים לקושי או אפילו לכאב שיש לך סביב התמונות של עצמך.

יכולים לעלות נושאים שונים:
* מה את פחות אוהבת בעצמך
* הביקורת ששמעת על המראה החיצוני שלך מאחרים
* מה עובר לך בגוף ובראש כשאת רואה תמונות של עצמך

במפגש השני זה המפגש בו אצלם אותך. אחרי שכבר הכרנו עוד באופן אישי, אחרי שהצפנו ודיברנו על כל הנושאים שמפריעים לך בדרך, אחרי שאני התבוננתי בך וראיתי אותך מכל מיני זויות בפנים ובחוץ זה המפגש שבו נקיים צילומים עבורך. בצילומים האלה ניתן ביטוי לך – אם זו פנטזיה שהייתה לך להצטלם בה, זה לא חייב להיות משהו גדול העיקר שיבטא אותך עכשיו ברגע הזה. 

תהליך צילום רגשי מתאים לאישה רגישה שרוצה לחוות חיבור לעצמה בעזרת צילום ותמונות. מוזמנת ליצור איתי קשר ולשיחה 🙂 בטלפון: 054-4268787
צילום רגשי לאישה בטבע

אם את מרגישה שצילום מהווה עבורך אתגר מאז ומתמיד, שקשה לך להסתכל על התמונות שלך, כשמצלמים אותך את נבוכה – התהליך הזה בדיוק עבורך.

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן