צילום תדמית לעסק

אנחנו כבר יודעים שצילומי תדמית הם דבר הכרחי לכל עסק הרוצה להיחשף באפיקי השיווק האין סופיים שהעידן הזה מציע לנו.  אם אתם רוצים לעשות צילומי תדמית אבל עדיין אין לכם משרד או שחלל העבודה שלכם קטן מדי, יש פתרון נפלא שתוכלו להשתמש בו בכדי ליצור לכם מאגר צילומי תדמית מושך את העין – תוכלו להצטלם במשרדים ובחללי עבודה המושכרים לפי שעה. נוכל לבחור ביחד את חלל העבודה בהתאם לאיזור אליו נוח לכם להגיע. 

צילום תדמית של סלבינה עוז יועצת עסקית
צילום תדמית לסלבינה עוז - יועצת עסקית

אם במסגרת הפעילות העסקית שלכם אתם נפגשים עם לקוחות, הייתי ממליצה להגיע עם אדם נוסף שיכול להשתתף בצילומים כלקוח או לקוחה שלכם, זה יכול להיות לקוח אמיתי או חבר. 

לצילומי תדמית נרצה להוסיף גם איפור מקצועי בכדי שהתמונות יהיו הכי ייצוגיות ועיסקיות ותוכלו להתגאות כשאתם משווקים את העסק שלכם. ולמראה מושלם במיוחד אני גם ממליצה להוסיף סטייליסטית כדי לקבל את הגימור המושלם. 

צילום תדמית של יעל לקסר מאמנת אישית ועסקית במשרד
צילום תדמית ליעל לקסר - מאמנת אישית ועסקית
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן