צילומי תדמית – איך זה עובד?

הכל בעצם מתחיל בך, ברגע שעולה אצלך הצורך בצילומי תדמית. כשאתם יוזמים שיחת טלפון איתי ישר הסקרנות שלי גואה, מיד הגלגלים שלי במוח מתחילים לחשוב- מי בעצם משוחח איתי? איך אוכל לעזור לאותו עסק לשווק את עצמו בצורה הטובה ביותר? כיצד נצליח יחד להוציא את תמונות התדמית שישימו את העסק שלכם בפרונט ויקדמו את השירות ו/או המוצר?

צילום תדמית - LUV Photography

צלמת עסקים היא יותר מ"רק" צלמת. היא ממש הוגה רעיונות עבור הלקוח שלה.

לפחות אצלי, המוח קודח וחושב ביחד עם הלקוח, איך לייצר את התמונות הכי נכונות עבורו. אם זה בבחירת לוקיישן, איזה צילום נעשה, סטילס או וידאו (או גם וגם) ועוד.

אחרי שהבנתי את מהות העסק שלכם, מה התשוקה שדוחפת את העסק שלכם ומפיחה בו חיים, אתחיל לברר איזה נכסים דיגיטליים כבר קיימים לעסק שלכם. נכסים דיגיטליים הם בעצם איפה אתם נמצאים ברשתות החברתיות: קבוצה בפייסבוק, עמוד עסקי בפייסבוק, דף אינסטגרם, ערוץ ביוטיוב ועוד. בנוסף, האם יש לכם אתר? והאם יש באתר בלוג?

צלמת תדמית - LUV Photography

אחת ההמלצות הכי גדולות שלי כשלקוחות מתייעצים איתי על שדרוג האתר היא המלצה חמה על העלאת בלוג באתר. בלוג שאתם מתחזקים באופן שוטף וקבוע שבו אתם מעלים תוכן איכותי ובעל ערך ללקוחות שלכם. זה אחד האפיקים השיווקיים הכי משתלמים, שיווק אורגני טהור שעשוי להביא אליכם לקוחות רבים יותר ומדויקים יותר.

מה עליכם לעשות? לזכור שבכל תקופה גוגל עושה בדיקה על כל האתרים. האתרים שנמצא בהם תוכן רענן, חדש ואיכותי כאמור יקבלו קדימות בדירוג בגוגל. זאת עבודה שיש להשקיע בה באופן קבוע ולאורך זמן, כל הזמן – תחשבו על זה כמו שאתם משקים עציץ – מה שמשקים צומח. ומה שלא…

צילומי תדמית לנשים - צילום לאתרים - LUV Photography

הרי בכל מקרה אתם כותבים פוסטים לפייסבוק או לרשת חברתית אחרת. אז כל מה שנשאר לעשות זה רק קצת לשנות וטיפה לעבות והרי לכם פוסט לבלוג. כמובן שחשוב לשלב בפוסט תמונות תדמית יפות של העסק שלכם בהתאם לנושא שעליו כתבתם.

 

אם יש לכם עוד שאלות ומסקרן אתכם לדבר איתי, התקשרו 0544268787

שלכם, לילך

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן