צילומי תדמית לחברות ביטוח ופיננסים

מה הם הדברים הקריטים שחייבים להוביל צילום תדמית בחברות ביטוח ופיננסים​?

חברות מתהדרות בכך שהן משקיעות שירותים חדשים בדיגיטל מניחות שלקוחות רואים בכל שירות חדש כמשהו חדשני, אז זהו – הם לא. צרכנים מדור ה-Y וה-Z מתוחכמים וביקורתיים ומבחינתם במידה והאתר לא מותאם בנראות הוויזואלית שלו אין ערך אמיתי במוצר או בשירות שלכם. חדשנות עובדת הכי טוב כשלקוח רואה תמונות. ובעיקר תמונות שרואים בהן אנשים ולא תמונות מומצאות או כאלה שנקנו באתרים כאלה או אחרים. זאת אומרת החוויה היא חוויה אנושית – אני מדבר עם בן אדם אנושי וזה משהו שחסר מאוד בחברות עם "חדשנות דיגיטלית". וזו החשיבות של חברת פיננסים שמביעה את עצמה חדשנית.

צילום תדמית של סמנכ"לית במכון לרפורמות מבניות
צילום אווירה במשרדי בחברה
כך עוברים לחדשנות דיגיטלית אמיתית בענף הביטוח והפיננסים

הפקת יום צילום להגברת המכירות ומיתוג החברה

בראש ובראשונה נפגש לשיחת זום קצרה שבה נכיר ונצא ממנה עם תוכנית מסודרת לאיך עומד ליראות היום שלנו, כמה תמונות תקבל, איזה מחלקות אצלם, לאיזה צורך ישמשו התמונות (מיילים, צ'אטים, שירות לקוחות, מחלקת מכירות וכו') לאחר סיכום הדברים ובטווח זמן של עד חודש ימים. יושלמו כל הצילומים. ימי הצילום מחולקים ליומיים בהם נצלם את כל הנוגעים בדבר.

צילומי תדמית ואווירה בחברה בתל אביב
צילום אווירה בסוכנות ביטוח

גם אני מאמינה במהיר, קצר ותכליתי ולכן אנחנו מייחדים יומיים מרוכזים לצילומים עם תוצאות שתוכלו להשתמש בהם כמה שיותר מהר.​

מה כוללים ימי הצילום שלי: ​

למה העסק שלך חייב תמונות כדי למכור?

מעודד מיתוג – ויזואליה איכותית ומקצועית ברזולוציה גבוהה מייצגת במדויק את העסק שלך. יש להשקיע בצילום מקצועי שמגביר את הזהות של המותג

מגביר מכירות – הצגת השירותים שלך באמצעות תמונות מושכות בזויות שונות וריאציות כגון: חדרי ישיבות, מוקדי מכירות, האווירה בפירמה, כל אלה מגבירים משמעותית את המכירות

נראות דיגיטלית – שימוש בפלטפורמות הדיגיטליות שלך על מנת לעלות את הערך של החברה ולקדם את החברה ברשת, כמוכן בעיניי הלקוחות. כל אלה יעשו בעזרת שימוש חכם בתמונות. צילומי אווירה מאפשרים ללקוח לחוש התקרבות ולסמוך על החברה

ביטחון ללקוחות שמעוניינים לרכוש – אנשים אוהבים לתחבר לאנשים אחרים, תמונות של צוות העובדים יחד עם תיאור קצר של תפקידים והמומחיות שלהם מעלים את תחושת הביטחון של הלקוח בחברה והמותג

להראות ללקוחות כיצד הם מרוויחים ממה שיש לך להציע​

צילומי תדמית ואווירה לחברות ואירגונים
צילום תדמית ואווירה לחברות ולאירגונים
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן