צילומי תדמית לנשים

אתחיל את הפוסט בזה שאני מאוד אוהבת צילומי תדמית לנשים עצמאיות מנהיגות שרוצות להגדיל את מאגר הלקוחות ולהרחיב את פעילות העסק – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית.

המפגש איתי הוא תמיד הרבה מעבר לצילומי תדמית. אחרי ההיכרות הראשונית עם בעלת העסק בשיחת טלפון או בוואצאפ, בצילומי תדמית לנשים אנחנו עוברות ביחד תהליך שעושה הכנה רחבה ועמוקה לקראת הצילומים, גם בהיבט הטכני והשיווקי וגם בהיבט הרגשי והמנטלי:

1. אנחנו מדברות על איפה כדאי לעשות את צילומי התדמית לעסק שלך. ברוב המוחלט של המקרים אני לא ממליצה לבעלות עסקים להצטלם בסטודיו כי היום זה כבר פחות "עושה את העבודה" ואפילו קצת משעמם להצטלם בכל מיני פוזות עם אותו רקע חלק בסיסי מאחור.

2. לכן, ההמלצה שלי היא לבחור בלוקיישן שבו נוכל לצלם סיטואציות צילומיות שונות שיעבירו מגוון רחב יותר של מסרים שמתאימים לעסק שלך. לוקיישן מגניב, מואר ומעוצב בסטייל יוסיף הרבה עניין וחן לתמונות שלך.

3. אם יש לעסק שלך מקום פיזי אני אבקש לראות תמונות מראש כדי להתרשם מהפוטנציאל. לפעמים גם אמליץ לכן על מקומות אחרים מהיכרות קודמת שלי איתם.
אחרי שמצאנו את מיקום המתאים לצילומים, מתחיל תהליך של הבנה והתעמקות: מי קהל היעד שלך? מה ה"כאבים" ו/או הצורך שבגללם הוא צריך את השירות או המוצר לך? מה התשוקה שלך? מה מניע אותך?

4. אני אבקש ממך לעשות טיפה "שיעורי בית". לחשוב ולכתוב כמה פוסטים על נושאים שתרצי לכתוב עליהם בקרוב. פה את מביאה לידי ביטוי את הידע והניסיון שיש לך ויש לך המון!

לכל נקודה כזאת אנחנו נחשוב יחד איזו תמונה אפשר ליצור עבור אותו נושא. יש הרבה פינג פונג כדי לזקק את המסרים והתמונות שניצור ביום הצילומים.

5. בצילומי תדמית לנשים אני מרגישה לעיתים קרובות שאני מצליחה גם לעשות הכנה רגשית לקראת הצילומים. כמובן רק אם המצולמת מאפשרת את זה. התהליך משתנה מאישה לאישה ומותאם לצרכים וליכולות שלה. ההכנה הרגשית כוללת שיחה על מה את אוהבת בעצמך? מה האמונות שלך לגבי עצמך? עכשיו את בטח שואלת את עצמך למה צריך את השאלות האלה– כי צילום זה אמצעי עמוק שחושף אותנו ואם יש משהו שאנחנו מאמינות על עצמנו או שלא נוח לנו איתו זה יצוף בדרך כזאת או אחרת במהלך הצילומים. מתוך ניסיון רב של צילומי נשים – עדיף לתת לו ביטוי כחלק מההכנה לצילומים, להתייחס אליו, כך אנחנו גם מתקרבות ברובד האישי וגם כשאדע על אותו "משהו" אוכל להבין לעזור ולכוון כך שהתמונות ייצאו טובות ומדויקות יותר. 

6. לקראת צילומי התדמית שלך גם אבקש ממך לשלוח לי תמונות השראה של צילומים שראית, שנתקלת בהם ברשת או אצל קולגות בארץ ובחו"ל כדי שאבין למה את מתחברת. החיפוש הזה יעזור גם לך להבין מה את אוהבת ולמה את מתחברת. זה יכול להיות מבחינת העמדה, תאורה, מבט, סטייל וכל דבר אחר שאהבת ושתפס לך את העין.

 

7. ובנוגע לסטייל – אני לא סטייליסטית אבל יש לי ניסיון רב ועין שרואה כמעט הכל  ואני פה לעזור גם בהיבט הזה. אם תרצי, יש סטייליסטיות שאני עובדת איתן ואני תמיד שמחה לעבוד עם צוות מקצועי שיודע את העבודה. גם שם אתן עושות הכנה כמובן ומגיעות לצילומים עם לוקים מלאים מוכנים מראש.

8. איפור מקצועי לצילומי תדמית בעיניי חשוב מאוד – כי אם כבר אנחנו משקיעות זמן וכסף כדי להתכונן ולהצטלם, כדאי שנראה במיטבנו מבחינת איפור. המצלמה רואה הכל ולכן עדיף שהפנים ייראו אחידים. אני מאמינה שאיפור טבעי, עדין ומותאם לצבע ולמרקם העור שלך הוא הכי נכון.

אם את מתכננת צילומי תדמית בקרוב ויש לך שאלות נוספת, את תמיד מוזמנת להתקשר או לפנות אלי בפייסבוק או בוואצאפ.

שלך,
לילך

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן