מה ההבדל בין יום צילומי תדמית מרוכז ליום צילומי תדמית אישי?

בצילומי תדמית לעצמאים ובעלי עסקים אני מקיימת יום צילום אישי לאותו בעל עסק או LUV DAY שהוא יום צילום מרוכז לכמה מצולמים באותו היום.

מעיין סבג "רגע לשימה"

ביום צילומים אישי אני כול כולי איתך לכמה שעות. יום כזה מתאים לאנשים שטרם הצטלמו באופן מקצועי וזקוקים למאגר של תמונות תדמית לרשתות החברתיות ולאתר שלהם. אך בעיקר- מתאימים לאנשים עם טיפה פחות בטחון עצמי וזקוקים ליותר תשומת לב וזמן בכדי להיפתח אליי ובעיקר אל המצלמה.

איה גוז מעצבת פנים

שירות נוסף שאני מעניקה הוא יום צילום מרוכז במסגרת LUV DAY. זהו יום צילום בו כמה מצולמים מגיעים באותו היום ובשעה ידועה מראש ולמשך שעה בלבד. יום הצילומים כולל איפור מקצועי. היתרונות ביום כזה שהוא מתאים לאנשים שזקוקים במיידית לתמונות עדכניות לרגל אתר חדש שעולה בקרוב, בלוג חדש שהם מתכננים לפתוח במטרה לקדם את העסק שלהם או אפילו ספר חדש שהם מוציאים. היתרון המובהק הוא שהמחיר ליום כזה נמוך משמעותית מיום צילומים אישי והוא מתאים לאנשים שהצטלמו בעבר ומנוסים יותר בלעמוד מול המצלמה ועם יותר בטחון כדי לדעת מה הם רוצים.

עופרה בראף

אני כאן כמובן כדי לעזור לכם להתאים את יום הצילומים שהכי נכון לכם, למטרות שלכם וגם לתקציב שלכם.


אל תהססו לפנות אלי ואני מבטיחה שיחד נגיע להחלטה הנכונה עבורכם.

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן