ההבדל בהצגת הדברים

דמייני לעצמך שאני עומדת על מפתן דלתך כשידי מאחורי גבי ואני אומרת לך שיש לי הפתעה מיוחדת עבורך. את כולך נרגשת ומופתעת וכשאני מושיטה לך אותה – את רואה שבידי שקית ניילון מהסופר…את מציצה פנימה ורואה צמיד מהמם ויוקרתי – מוזר לא ?

בואי ננסה שוב, אני דופקת בדלת, את פותחת לי וכו' והפעם אני מושיטה לך קופסה מהודרת עטופה בעטיפה מוזהבת ונקודות לבנות עם סרט סאטן רך בצבע זהב… את פותחת בזהירות את הסרט והעטיפה והלב שלך פועם בהתרגשות מטורפת, בגלל שאת יודעת שלא משנה מה שיש בקופסה זה הולך להיות מושלם!

מה השיעור כאן? איכות המתנה הייתה זהה בשני המקרים אבל הצגת המתנה הייתה שונה ועשתה את כל ההבדל בערך וברושם שהמתנה קיבלה. ההבדל בהצגת הדברים בולט כאן מאוד ותורם רבות לתחושות של הצופה, הגולש והלקחו הפוטנציאלי שלנו.

אם איכות השירות או המוצר הוא הכלל הראשון לעסק מצליח הדרך שבו אנחנו מציגים אותם הם הכלל השני. תחשבו על איך אתם מציגים את המותג שלכם באינסטגרם, בפינטרסט, בפייסבוק, בבלוג וכו'

בהזדמנות זאת אני רוצה להזמין אתכם להצטרף לניוזלטר החודשי שלי. שם אשתף אתכם בכל מיני טיפים בצילום, בשיווק ומעולמי. בנוסף מדי חודש אשלח לכם 3 תמונות במתנה שתוכלו להשתמש בהן בחופשיות ולשלבן בפוסטים שלכם 🙂 להרשמה לניוזלטר:

[contact-form-7 id="1206" title="טופס עמוד נחיתה הרשמה לניולטר"]

 

צילום לילך אוזן - מאגר תמונות

 

לקריאה נוספת: מאגר תמונות שיווקיות

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן