מאגר תמונות שיווקיות

 לילך אוזן

אם אתם עצמאים אתם ודאי מכירים את ההרגשה הזאת של חיפוש תמונות יצירתיות וחדשות לפוסטים שלכם או לניוזלטר. הצורך בתמונות מקוריות שמבטאות את אופי העסק או את ה"אני מאמין" שלכם.

ולכן אני שמחה ומתרגשת לבשר על מאגר תמונות מקוריות וחדשות, שכל כולו מאגר תמונות שיווקיות שאני יוצרת בחודשים האחרונים- LUV STOCK PHOTOS.

הרעיון התחיל מהצורך החיוני של בעלי עסקים קטנים ובינוניים לשווק את עצמם ולהתבלט דרך הרשתות החברתיות, בעזרת תמונות מקוריות ואיכותיות שמשדרות התחדשות ואותנטיות.

התמונות שלי נמכרות מהיום אונליין במחיר שווה לכל נפש וניתנות להורדה בקליק, לכל שימוש פרטי או עסקי.

את התמונות אני יוצרת עבור כל אותם עצמאים שזקוקים לתמונות באופן יום-יומי כדי לפרסם ולשווק את עצמם בפייסבוק, באינסטגרם, בפינטרסט, באתר, בבלוג ועוד.

אין ספק שאתם, כבעלי עסקים, חייבים כיום להתחדש, לרגש ולהתבלט בכדי לתפוס את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים מבין שפע המידע והמסרים שמועברים במדיות החברתיות.

מעכשיו, יש לכם אופציה חדשנית להעביר את המסרים שלכם בעזרת תמונות מקוריות אשר יידעו לספר עבורכם את כל הסיפור…

ניתן לשלב מסרים בתמונות בעזרת תוכנות אונליין כמו פיקמונקי או קאנבה כמו בתמונות למטה.

צילום לילך אוזן - מאגר תמונות

צילום לילך אוזן - מאגר תמונות

צילום לילך אוזן - מאגר התמנות שלי

בכדי לראות עוד תמונות מהמאגר שלי אני מזמינה אתכם להיכנס לגלריה של תמונות סטוק לרכישה בכדי לבצע רכישה יש ללחוץ על התמונה עצמה.

מזמינה אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלי בכדי ליהנות מתמונות במתנה שישלחו ישירות למייל שלכם מדי חודש ועידכונים על תמונות חדשות שהצטרפו למאגר.

[contact-form-7 id="1206" title="טופס עמוד נחיתה מאגר תמונות"]

שלכן באהבה,

לילך

לקריאה נוספת: ההבדל בהצגת הדברים

צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן