צילומי תדמית בבית העסק

אחד הדברים שאני הכי אוהבת בעבודתי הוא להגיע לבית העסק ולתעד שם את פועלם ועיסוקם של האנשים העובדים והמשקיעים את מיטב זמנם בו.

צילומי התדמית שאני מצלמת בבית העסק מטרתם לשווק ולפרסם את אותו עסק ולשקף ללקוחות הפוטנציאלים שנתקלים בו ברשת את האני מאמין של אותו עסק ואיך הוא יכול לעזור לאותו לקוח.

בין אם העסק מייצר מוצרים או בין אם הוא מעניק שירותים ללקוחותיו, כל עסק זקוק לתמונות תדמית ואווירה בכדי שיוכל להראות באתר העסק או בכל מדיה חברתית אחרת את מה שהוא עושה ובכך לחבר לקוחות אליו.

צילומי אווירה תדמיתי לעורכי דין במשרד

לצילומי תדמית בבית העסק אני מגיעה עם ציוד מקצועי נרחב כמו רקע לצילום, פלאשים, מרככים, רפלקטורים ומה שנחוץ בכדי ליצור תמונות מנצחות עבורכם ועבור העסק שלכם. 

המחיר עבור צילומי תדמית משתנה בהתאם לגודל הפרויקט. לשירותי הצילום שלי ניתן להוסיף מאפרת מקצועית וגם סטייליסטית בהתאם לרצון ולצורך. 

דוגמאות לצילומי תדמית נוספים שעשיתי ניתן לראות כאן. 

צילומי תדמית לעורכי דין במשרד
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
צילום לאישה ששכובת על דשא ירוק בטבע

צילום רגשי

צילום רגשי כבר הרבה זמן נמצא אצלי כשירות אבל לדבר עליו בפועל לא היה לי פשוט. ככל הנראה מהסיבה שזה לוקח את הצילום למעמקים נוספים

עוד... »
דילוג לתוכן